PilaJembatan penghalang bergerakMemerlukan kemahiran bekerja itu

  • masa pelepasan:2024-04-27 17:25:25
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:329
  • Penerangan pantas:

    Pila,Semasa operasi, rantai berguling jambatan naik bimbit tiba-tiba rosak. Based on years of experience, the following summa

Kandungan artikel

Semasa operasi, rantai berguling jambatan naik bimbit tiba-tiba rosak. Based on years of experience, the following summary is made by the editor: Chain fatigue. Due to the constant changes in the load on the chain during movement, the chain operates under variable stress. After a certain number of cycles, the chain plate will experience fatigue fracture or fatigue pitting and fatigue cracks will occur on the roller surface.

Peluang yang boleh digunakan untuk jembatan naik bimbit: jembatan naik bimbit terutama digunakan untuk memuatkan dan membuang trak dan bekas di kilang, perusahaan industri dan tambang, perusahaan pembangunan, perusahaan batubara, perusahaan batubara dan elektrik, dan perusahaan dan institusi lain. Ia adalah sesuai untuk forklift untuk memuatkan dan membuang barang secara langsung dari platform ke trak tanpa membuang-buang tenaga kerja untuk pengangkutan berbilang, dengan itu meningkatkan efisiensi produksi, mengurangi biaya tersembunyi untuk perusahaan, dan

PilaGuna pam hidraulik manual sebagai kuasa untuk menyesuaikan tinggi jambatan papan.

Jembatan memasuki papan, seperti yang dikatakan nama, rujuk ke jembatan memasuki papan memasuki platform operasi memuatkan dan memuatkan. Permukaan papan utama jembatan memasuki papan memasuki adalah mengufuk dengan aras atas platform operasi memuatkan dan memuatkan. Sempurna disertai ke dalam platform,PilaJembatan naik tinggi, ia tidak akan mempengaruhi tugas operasi lain pada platform tanpa memuatkan dan membuka operasi. Jembatan boarding dengan jenis struktur ini digunakan secara luas dan juga peranti bantuan boarding relatif cepat. Rancangannya biasanya dijandardizasi sepenuhnya sejak rancangan struktur bangunan. Kami adalah pembuat jambatan jangka panjang.

AvignonLangkah dalam menghasilkan jambatan papan adalah untuk memotong dan memberi makan bahan yang diperlukan ke dalam baja menurut lukisan.

Apabila bekerja pada jambatan naik hidraulik, kaki sokongan mesti dilambangkan, dan bolt kaki sokongan mesti disesuaikan untuk memastikan platform angkat tertekan secara stabil pada kaki sokongan dan terus mengufuk; Semasa proses angkat dan dalam keadaan angkat, platform angkat tidak boleh bergerak, dan ia dilarang untuk bergerak pada platform angkat. Jika terdapat bunyi yang tidak normal semasa operasi jambatan pengangkutan hidraulik, periksa sama ada peralatan elektrik normal; All shaft pin oil holes must be oiled before each use. Sebelum digunakan,PilaJembatan pengangkutan gudang, perlu melakukan penunggahan tanpa muatan dan memeriksa sama ada sistem hidraulik normal; Muatan bangku kerja tidak patut melebihi nilai nilai, dan ia tidak patut dijalankan shaking manual yang kuat; Minyak hidraulik dalam tangki minyak mesti diganti setiap jam operasi.

Jembatan penerbangan ton segera dipasang pada pinggir luar platform perkhidmatan pembuatan semasa keseluruhan proses pemasangan. Apabila dilaksanakan, tidak perlu menggali atau mengubur ruang dalam pembangunan terowong pada platform muatan dan membuang, dan kebanyakan bangunan tidak perlu diubahsuai dalam terma struktur.


PilaJembatan penghalang bergerakMemerlukan kemahiran bekerja itu



Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan yang digunakan antara forklift dan trak untuk memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik: T, muatan statik: T, lebar: M, panjang: M. Terdapat banyak klasifikasi, biasanya dibahagi menjadi jambatan naik bimbit dan jambatan naik tetap. Jeneral: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M.

Dalam terma perlindungan, penyelenggaran, dan pembersihan, menggunakan kurungan untuk menyokong plat penyesuaian adalah lebih selamat dan lebih dipercayai.

Anda perlu memahami pergerakan jambatan boarding.

standar kualitiLebar jambatan papan juga memerlukan lebar tertentu sendiri. Bagaimanapun, jika lebar terlalu kecil, ia tidak menyebabkan memuatkan dan memuatkan barang forklift. Jika lebar terlalu besar, ia boleh memegang ruang tertentu, yang tidak diperlukan. Jadi lebar yang masuk akal diperlukan, biasanya lebar jambatan penerbangan hidraulik elektrik adalah mm, mm, dan mm. Lebar jambatan dibahagi kepada lebar dalaman dan lebar keseluruhan. Seperti yang telah kita sebutkan, lebar dalaman ialah lebar laluan, dan lebar keseluruhan merujuk terutama kepada lebar garis pengawal di kedua-dua sisi tambah lebar laluan. Lebar keseluruhan boleh diabaikan dalam penggunaan, tetapi semua orang masih peduli tentang lebar dalaman, iaitu lebar saluran.

Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.

Blok brek peralatan.


PilaJembatan penghalang bergerakMemerlukan kemahiran bekerja itu



Semasa penggunaan perhatian yang dekat patut diberikan kepada keadaan peralatan, penggunaan patut dihentikan segera.

rancanganJembatan penerbangan hidraulik patut mengikut prinsip menjadi berlebihan dan jika ada sebarang masalah, kerana pencarian berlebihan boleh menyebabkan kerosakan kepada objek; Bekerja pada platform angkat tanpa halangan perlindungan mungkin menyebabkan pegawai jatuh dan menyebabkan korban.

Karakteristik yang luar biasa penggantian udara adalah keseluruhan yang baik, kurang penyelenggaran, kehidupan layanan panjang, peningkatan yang signifikan dalam perlindungan kargo dibandingkan dengan penggantian plat besi, dan kerosakan yang jauh dikurangkan kepada seluruh kenderaan dan permukaan jalan. Musim bunga daun menghasilkan bengkok yang berbeza di bawah beban yang berbeza,PilaJembatan pengangkutan, jadi jarak antara seluruh kenderaan dan tanah sentiasa berubah. Jika muatan meningkat semasa menjaga musim semi tidak berubah, ia juga akan mengurangi frekuensi semulajadi musim semi dan bahkan mengubah karakteristik musim semi. Spring udara berdasarkan kemampuan udara. Udara yang tertutup dalam beg udara adalah unsur. Tekanan beg udara berbeza bagi sistem Spring udara seimbang muatan berbeza. Apabila tinggi beg udara ditetapkan, dan mengambil tindakan pembuangan yang sepadan untuk atas permukaan, dan kaki cerun, terutama untuk jambatan penerbangan sederhana.

Jembatan naik hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengendalian lain boleh masuk secara langsung ke trak untuk memuatkan dan memuatkan batch barang, dan operasi orang tunggal boleh mencapai memuatkan dan memuatkan barang cepat. Kurangkan jumlah kerja yang besar, meningkatkan efisiensi kerja

ToyotaMaklumat produk lain
  • OzgonBerapa harga pengubah 1600KVAKaedah pemeriksaan kualiti

    OzgonBerapa harga pengubah 1600KVAKaedah pemeriksaan kualiti

  • Maison AlfordPlatform angkat elektrik hidraulikCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

    Maison AlfordPlatform angkat elektrik hidraulikCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

  • Maison AlfordTekanan hidraulik paksi naikDapat mengurangkan kedutan dengan mengawal proses pengeluar

    Maison AlfordTekanan hidraulik paksi naikDapat mengurangkan kedutan dengan mengawal proses pengeluar

  • MiamiJembatan boarding jenis platformMain peranan tonggak dalam industri

    MiamiJembatan boarding jenis platformMain peranan tonggak dalam industri

  • MiamiHarga untuk membuka jembatan naik bimbitBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengang

    MiamiHarga untuk membuka jembatan naik bimbitBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengang

  • MiamiLif rumah villa penglihatan kecilMana yang lebih baik

    MiamiLif rumah villa penglihatan kecilMana yang lebih baik

  • BalykchyBerapa harga pengubah 2000kVARamalan Prospek Industri

    BalykchyBerapa harga pengubah 2000kVARamalan Prospek Industri

  • NantelPlatform angkat hidraulikAnalisis prestasi yang komprehensif

    NantelPlatform angkat hidraulikAnalisis prestasi yang komprehensif

  • segera:Peringatan: Maklumat PilaJembatan penghalang bergerakMemerlukan kemahiran bekerja itu memberi anda PilaJembatan penghalang bergerakMemerlukan kemahiran bekerja itu oleh syarikat kami, perkhidmatan PilaJembatan penghalang bergerakMemerlukan kemahiran bekerja itu dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PilaJembatan penghalang bergerakMemerlukan kemahiran bekerja itu, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PilaJembatan penghalang bergerakMemerlukan kemahiran bekerja itu. PilaJembatan penghalang bergerakMemerlukan kemahiran bekerja itu di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PilaJembatan penghalang bergerakMemerlukan kemahiran bekerja itu, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!